giganielsie Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 97 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2009 hey allemaal, ik heb een vraagje. Is er een keyboard die je kan aansluiten op je computer via een usb ofzo iets? Ik wil er niet heel veel geld aan uitgeven. Wat ik precies bedoel is dat je een soort keyboard hebt met alleen de toetsen. (dus zonder speakers en andere knopjes want speakers heb je al op je computer en misschien is er ook een programma waarmee je de tonen enz. in kan stellen.) Mijn computer is gewoon een Windows XP. Als er iemand iets weet dat het bestaat hoor ik het graag. Mvg, Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 97
Tom Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Gewoon een toetsenbord? Natuurlijk kan dat via USB. USB toetsenborden zijn juist heel gangbaar. Er zitten trouwens meestal wel wat knoppen boven hoor, dat is gewoon voor het gemak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Schaapje Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 nee ik denk dat hij een elecktrische piano bedoelt Maar welke aansluitingen zitten aan/in je keyboard? (bedenk wel dat niet ieder keyboard op een computer aangesloten kan worden) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Farid. Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 nee ik denk dat hij een elecktrische piano bedoelt Maar welke aansluitingen zitten aan/in je keyboard? (bedenk wel dat niet ieder keyboard op een computer aangesloten kan worden) Kan dat niet :-[ @giganielsie, je kan gewoon bij de locale pc shop een toetsenbord kopen. voor 10 euro. Maar wat is je budget? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Schaapje Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 ik snap wat hij bedoeld hij bedoeld dat hij een keyboard (waar je muziek mee kan maken) op zijn computer aan wil sluiten. Hij wil zeg maar een soort speciaal ding waarmee je alleen maar zwarte&witte toetsen hebt. en dat je het geluid hoort via de computer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Tom Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Ja, nu snap ik het. Nu weet ik zelf wel wat van keyboards, ik heb er tenslotte zelf één aangeschaft en speel al heel wat jaartjes op zo'n ding, maar ik zou niet zo snel een geschikt keyboard kunnen noemen. Kijk even op www.keyboardforum.nl, wellicht zijn wij voor dit soort vragen niet geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
giganielsie Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 97 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2009 ik snap wat hij bedoeld hij bedoeld dat hij een keyboard (waar je muziek mee kan maken) op zijn computer aan wil sluiten. Hij wil zeg maar een soort speciaal ding waarmee je alleen maar zwarte&witte toetsen hebt. en dat je het geluid hoort via de computer Dit bedoel ik inderdaad. Ik kijk wel even op dat forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 97
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie