Gast bloemetje Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 Hey allemaal, Ik heb de sims 2 van iemand geleend en hem helemaal, met alle 4 de cd\'s, op mijn computer geinstalleerd. Nou wil ik de sims wel gewoon blijven spelen als ik dadelijk de cd\'s weer terug moet geven. Ik had hier op de site toen iets gevonden over een virtuele schijf maken met Deamon-tools Hiervoor moet je een .cue, .iso, .cdd, .bwt, .mds, of .cdi bestand selecteren Maar ik kan dat bestand nergens vinden Kan iemand mij helpen waar dat bestand staat, of hoe ik de sims misschien anders zonder cd kan spelen? Alvast bedankt, Bloemetje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 Je kunt het beste even een crack zoeken op www.gamecopyworld.com succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Deamon Geplaatst Februari 3, 2006 Bijdragen: 69 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 3, 2006 ja idd want anders moet je eerst de speel cd om moeten zetten in iso enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 69
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie