mariellas Geplaatst Maart 11, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2009 Hoi allemaal, Wat werkt het beste voor een ps2 ombouwen of de memor 32? Graag jullie reactie. groeten Mariella Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 11, 2009 Delen Geplaatst Maart 11, 2009 Gebruik een slide card dat is gewoon gratis... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mariellas Geplaatst Maart 11, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 11, 2009 Kun je me vertellen wat een slide card is? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb al op het forum gezocht maar kon er niets van vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Farid. Geplaatst Maart 11, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 11, 2009 heb je de oude Ps2(Dikke) of de nieuwere (Dunne) http://www.gamestar.nl/product_info.php?products_id=524 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2009 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Kun je me vertellen wat een slide card is? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb al op het forum gezocht maar kon er niets van vinden. Je kan dat kaartje zelf maken, en dan kan je een origiele game laden en net voordat het start een neppe game in doen dan kan je het spelen. Als je wilt kan je op youtube gaan kijken. Het is een gratis manier. Maar als je liever een memor32 wilt gebruiken kan dat. Maar wat voor model ps2 heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mariellas Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Ik heb er nog geen wil er 1 gaan kopen (is eigenlijk voor me vader) die vind het spel Air Combat van de ps 1 zo leuk. IK heb inmiddels de uitleg van de slide cards gezien, maar dat lijkt me niet zo handig voor hem. Dus denk ik dat het misschien maar een memor gaat worden dan. Weten jullie of deze op alle ps2 werkt? In iedergeval alvast bedankt voor jullie reactie's Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2009 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Als je het in een winkel koopt zal het niet werken. Als je een oude fat ps2 neemt zal het werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mariellas Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2009 Ik heb een 70004 op het oog zou moeten werken toch. werkt met V3 SCPH 3000X tot V16 7900X. Als ik fout zit hoor ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 14, 2009 Delen Geplaatst Maart 14, 2009 Je zit goed je kan gewoon een memor32 gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie