Gast bobobob Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 Hallo, Ik heb net bezig met FlashFXP en heb nog een hoop te leren. Ik heb 1 keer iets kunnen downloaden en alle andere keren ( 200 X ) dat ik het probeer krijg ik dit: [size=2]R] USER anonymous [R] 331 Password required for anonymous. [R] PASS (hidden) [R] 530 Login incorrect. [R] Connection failed [R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 Het programma zegt de hele tijd connection failed... wat kan hier de oorzaak van zijn? [R] Retry attempt Aborted [R] Connecting to www.imdb.com -> DNS=www.imdb.com IP=207.171.166.140 PORT=21 [R] Connected to www.imdb.com [R] Connection failed (Connection lost) [R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 dan is ie misschie vol en moet je het een andere keer proberen als er minder mensen van aan het downlaoden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bobobob Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 Dat kan ik mij bijna niet voor stellen. Ik heb heel veel verschillende geprobeerd.(gamez,films,app,boeken,ect) Is het niet iets met een login of password,ect...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie