Alekz Geplaatst Maart 9, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Maart 9, 2009 Goeiedag mensen! Nadat ik mij zojuist heb voorgesteld,hoop ik hierbij mijn eerste vraag te mogen stellen. Ik convert films met convertxtotdvd en dat verloopt allemaal prima.Ondertiteling erbij is ook geen probleem. Het probleem volgt helaas bij ongeveer 4 minuten wanneer de film in de dvdspeler zit. Bij elke willekeurige film die ik brand incl. subs loopt ie vast. Ik heb van alles geprobeerd.Ik heb de lens schoongemaakt,gekeken of ik genoeg geheugen had,ik heb de brandsnelheid lager gezet,en heb zelfs convertxtodvd opnieuw geinstalleerd.(ik brand mijn films op het merk Platinum als ik mij niet vergis..)Daarnaast heb ik op meerdere dvdspelers mijn film getest en deze reageren allen hetzelfde. Nu ben ik flink aan het googelen geslagen maar helaas nergens een antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Ik hoop dat 1 van u heren/dames mij kan helpen bij deze vraag. Alvast bedankt voor de gedane moeite en hopelijk tot horens. Groetjes Alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
basbulletje Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 probeer eens een geconverteerd bestand (ts-map) te branden met een ander programma (bijv: nero). De brandsnelheid niet hoger als 4x. Groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Alekz Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2009 Ok,dank je wel.. Zal het zeker eens proberen.Lijkt me wel de moeite waard. Bedankt voor de reactie! Groetjes Alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Alekz Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Hallo iedereen. Ik heb zoals werd voorgesteld een dvd omgezet met ConvertX en daarna gebrand met Nero. Vol enthousiasme deed ik de film in de dvdspeler en weer liep deze vast rond de 6 minuten. Voor mij is het nu wel duidelijk dat het ligt bij ConvertX maar hoopte of 1 van jullie nog een soortgelijk programma kent waarmee ik ook de subs kan branden.. Alvast bedankt! Groetjes Alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Jeroen Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 winavi kan hetzelfde. http://thepiratebay.org/torrent/4783658/WinAVI_Video_Converter_9.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Alekz Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Bedankt voor de snelle reactie Cancan.. Zal het even proberen! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
sjako Geplaatst April 6, 2009 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst April 6, 2009 ik heb daar met mijn vorige convertx ook last mee gehad,maar er is een oplossing die je eens moet proberen. Als je een film gaar converteren,alles van te voren klaarmaken. Dvd type instellen en lege dvd in de lade. Als dan alles klaar is,op converteren klikken en verder JE COMPUTER NIET MEER AANRAKEN. Dus geen internet,email,spelletje of document opzoeken. Helemaal niks. Ik zette er altijd een aan als ik weg moest,of als ik TV ging kijken,of naar bed etc. Hij kon er gewoon niet tegen als er een of andere handeling werd gedaan,en dan bleef hij gewoon staan en er was geen beweging meer in te krijgen. Probeer maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Tom Geplaatst April 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 6, 2009 Dat is volledig afhankelijk van de specificaties van je pc. Als je een redelijk goed gespecte pc hebt, kun je makkelijk andere dingen doen tijdens het converteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Alekz Geplaatst Mei 1, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2009 Sorry voor deze late reactie. :-\ Ik heb geprobeerd de film te branden door de pc helemaal met rust te laten maar dit schijnt helaas ook niet te helpen.(toch bendankt Sjako ) Ik heb alle programma's die op de achtergrond afspeelden en niet nodig waren afgesloten en toen gedaan volgens gegeven instructies. Ik zal het nu eens op de door Tom gegeven wijze proberen te doen. Alvast bedankt heren. Fijn weekend! Groetjes Alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Alekz Geplaatst Mei 8, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Mei 8, 2009 Hallo! Ik heb het gedaan zoals geadviseerd: De computer heeelemaal met rust laten en alle programma's die meeliepen op de achtergrond afgesloten. Converteren opgestart,lege dvd in de driver gedaan en de brandsnelheid op 2x gezet. Ik hoopte dat dit een uitkomst zou bieden. Nou moet ik wel zeggen dat de tijd waarbij de film normaal vastliep(rond de 6 minuten) verlengd werd met wel 3 hele minuten! O0 Ik was dus aardig in mijn sas bij de 7 minuten en vol blijdschap vertelde ik mijn vrouw dat we de eindelijk eens normaal film konden kijken..Ik en mijn grote mond.. :'( Weer een vastlopertje.. Ik heb ook al andere programma's geprobeerd om mee te branden inclusief ondertiteling maar persoonlijk vind ik ConvertX toch het meest prettige programma.Is of zijn er programma's die hetzelfde kunnen en op een makkelijke manier? Ik zou zelf graag een film op cd/dvd willen zetten met ondertitels.Mag dus ook een ander progje zijn..Anybody? :s Alvast(weer) bedankt voor de moeite!! Met zeer vriendelijke groetjes Alex Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Jeroen Geplaatst Mei 8, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 8, 2009 probeer winavi, dat is ongeveer hetzelfde programma. dowload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie