garfield24 Geplaatst Maart 7, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 7, 2009 hallo, ik heb verschillende ps2 buzz spellen gedownload, en heb ze gebrand met img-burn, nero en alcohol. Het brandprogramma zegt dat ze succesvol gebrand zijn, maar als ik ze in de ps2 met de matrix infinity chip doe dan speelt hij ze niet af. weet iemand hoe ik ze dan moet branden of dat de chip ze gewoon niet kan lezen? gr. garfield24 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2009 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Op een verbatim schijf op de laagste brand snelheid als een image file. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie