Spring naar bijdragen

Hoe kun je ook alweer files posten, incl. Par file

Gast avsaase

Aanbevolen reactie

Gast BoboRickyNL

Hey, mede Dukennaren, en fans :P

FF een vraagje over de nieuwsgroepen, kom daar hellaas niet hellemaal uit, hoe moet je ook alweer files posten op newsgroep?? Ben het nmlk. hellaas vergeten, en kom er nu ook niet meer uit, zal het de eerste keer wel met geluk gedaan hebben, en ik vraag me nu ook af of die files dan uberhaubt te downen zijn,

Mocht je een antwoord weten, zou je me dan ook kunnen vertellen of ik dat ook kan chekken of het goed is gegaan?? Mijn dank zal groot zijn

Gteetzzzzz Ricky

anibugse07ze.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

de .par files kan je maken met \'\'FSRaid\'\' maar meer weet ik ook niet over nieuwsgroepen, maar er zal wel snel een reactie komen van iemand die hier beter in is B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kon volgens mij niet met het programma newsbin. Maar met welk progggie het wel kan.. geen idee :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...