Spring naar bijdragen

convertxtodvd3 brandproblemen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb nu net 2x achter elkaar een film geconverteerd, zag er OK uit op de harde schijf, en bij branden naar TDK DVD-RW steeds de schijf na deze aktie volledig onbruikbaar (op PC en op DVD speler.recorder), geen foutmelding van convertxtodvd na branden. Heeft iemand een idee??

p.s. tot op heden geen problemen met branden, audio cd hierna gebrand, en ook zonder problemen met Magix gebrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Zijn de rw`s gefinaliseerd ?

Even nakijken in de instellingen van convertx

en anders het converteren met convertx doen en het branden met bijv nero

groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598

• Bijdragen:  19
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Waar in de instellingen kan je vinden dat hij dvd moet finaliseren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Ik heb zelf dit probleem nog nooit gehad, maar ben gaan zoeken op het wijde web.

Om te beginnen ben ik er achter gekomen dat convertxtodvd automatisch finaliseert.

Voor het branden voor dvd-r is een aparte instelling, mogelijkerwijs heeft dat ook effect op dvd-rw

v3m8p2.jpg

verder ben ik nog de volgende tekst op internet tegengekomen met betrekking tot finaliseren:

"Het probleem dat uw brander de dvd niet kan finaliseren, kan verschillende oorzaken hebben en heeft meestal te maken met compatibiliteitsproblemen.

Het kan dus bv eenvoudigweg liggen aan het feit dat uw brander eerder Dvd- dan wel dvd+ aanneemt (heb je toevallig een pioneer?); het merk van de schijven in combinatie met uw brander; de software in combinatie met uw systeem; enz...

Dikwijls kan je dit rechttrekken door een firmware update van de brander.

Gooi uw gebrande maar onleesbare dvd's niet weg want je kan die namelijk handmatig gaan finaliseren.

Gebruik ofwel dvddecrypter: rechtermuisklik op het uitvulvak waar je brander in staat beschreven (destination) --> close --> disc

Als dit niet lukt kan je een klein dos-programmatje downloaden (batchdisc) --> finalize intikken en gedaan."

Ik heb hier geen ervaring mee, maar hopenlijk kun je er iets mee.

groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  2
  • Actief:  Nooit

Dank voor de moeite, helaas, Batchdisc is nergens meer te vinden, en de defecte dics zijn ook met alle brandprogramma's onleesbaar, danwel geeft het programma aan dat de disc helemaal vol is.

Wat ik merkte bij een laatste poging, als ik de brandsnelheid op 2x instel trekt convertxtodvd zich daar niet van aan. brandt in 8 minuten 2.3 G.

Ik brand nu dus maar met een ander prog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...