Gast kyabri Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Nou heb ik sim2 gedownload vanaf torrentreactor , allerlei verschillende bestandtypes, hoe nu verder dat kan ik hier nergens vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 wat voor bestandstypes zijn het, wat is de extensie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kyabri Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 vanalles en nogwat kan er geen peil op trekken , en alles wat ik wil of denk te kunnen uitpakken geeft ie een foutmelding op dat of de bestandsnaam niet herkent wordt of dat het beschadigd is. als je toevallig een andere plek weet waar ik sims2 kan vinden dan ook goed hoor dan trek ik deze daar weg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Wat staat er achter het bestand?? Dus de extentie van het bestand, .ZiP .ISO .NFO EnZ ENZ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 volgens mij is het bestand gwn beschadigd en dus zal je je game opnieuw moeten downloaden maar wel een andere torrent Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie