NaBiLo Geplaatst Maart 5, 2009 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 5, 2009 Dag allemaal, Ik heb een toshiba notebook, ik kon hier altijd mee internetten etc tot voor kort begon ie een beetje traag te worden. Dus dacht ik ff de boel weer helemaal opruimen en installeer een nieuw besturinggssysteem XPpro heb ik een nieuw systeem. Zo gezegd zo gedaan installeren ging vlekkeloos, maar nu krijg ik bij apparaatbeheer allemaal gele vraagtekens. Bij videocontroller, media audio etc. Dit heb ik allemaal kunnen verhelpen door drivers via de site te downloaden en te installeren Alleen voor de netwerk- en ethernetcontroller heb ik geen drivers kunnen vinden en dus blijven de vraagtekens staan. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen? Alvast bedankt voor de moeite NaBiLo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
Gast wimpy Geplaatst Maart 6, 2009 Delen Geplaatst Maart 6, 2009 welk merk/model ethernetkaart heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jcb Geplaatst Maart 8, 2009 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 8, 2009 Waarschijnlijk heb je een netwerkadapter van Intel of Realtek, als je een Toshiba notebook hebt. Als je windows laat zoeken naar de beste driver, dan zou windows je in ieder geval moeten kunnen vertellen welk merk en welke variant het is. Dan kan je daarna op de website van de fabrikant drivers downloaden en installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
marcov Geplaatst Maart 9, 2009 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Maart 9, 2009 Gehele naam van je laptop + type geven, dan heeft google hem zo gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie