Gast afcajax Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 hoe kom ik erachter of ik een router of iets anders heb. als ik dit weet hoe moet ik dan de poorten open zetten, zodat het bolletje bij het downloaden groen wordt in plaats van geel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 loop naar je kastje waar het internet binnen komt. kijk erna wat voor merk t is en wat voor type. staat dat er nie op zoek dan het boekje op. typ het merk en type in bij google of op de site van de maker van het kastje. zoek naar de specificaties van het kastje en kijk wat hij kan. Als je dit weet kunnen we je mss verder helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie