bastiaanneus Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2009 eej, ik heb sinds december een nieuwe laptop maar sind ik limewire er op heb is hij super traag geworden en wat normaal niet zo is naar mij weten weet iemand mischien hoe dit komt of is dit normaal mischien heb ik verkeerde limewire ofzo of moet het iets anders zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Erwin. Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Maart 4, 2009 probeer eens een schuifopruiming: eigenschappen c: schijf en dan schijfopruiming kiezen. gooi daar met name je tijdelijke internet bestanden eens leeg. dit helpt heel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Cédric. Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 4, 2009 probeer eens een schuifopruiming: eigenschappen c: schijf en dan schijfopruiming kiezen. gooi daar met name je tijdelijke internet bestanden eens leeg. dit helpt heel vaak. CCleaner is ook heel erg goed daar voor ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
teun2 Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 322 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 4, 2009 Gewoon limewire eraf gooien neemt alleen maar troep mee en je computer word er heel erg langzaam van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 322
Kyllian Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2009 Je PC wordt traag als je veel torrents selecteerd om te down/uploaden. Dan kan je processor het allemaal niet bolwerken en het geheugen kan zijn buffer niet goed verwerken. In b.v. limewire zit veel spam en een hoop bugs. Deze ptp machine (en ook andere) gebruik ik bij voorbaat niet. Ook is het handig om schijfopruiming te doen, te defragmenteren en je cookies te verwijderen met b.v. ccleaner. Wedden dat de PC dan stukken sneller gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Michiel Geplaatst Maart 4, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 4, 2009 Download Ccleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Kyllian Geplaatst Maart 5, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 5, 2009 Download Ccleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Juist, ja. Da's een van de eerste dingen die je moet doen. Daarna installeren en meteen gebruiken, het wijst zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie