Gast Superjef Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Sinds enkele dagen gebruik ik bittorrent, maar blijf altijd met een geel bolletje zitten. Windows firewall staat uit, verder gebruik ik norton 2005. Ik maak geen gebruik van een router. Iemand enig idee hoe ik op groen kan geraken? Gemiddelde download is 3kb of zo... Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Probeer het is als Norton uistaat... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Superjef Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Dusszz schreef: Probeer het is als Norton uistaat... Geen verbetering, bolletje blijft geel... Download af en toe rond de 8kb of zo maar meer niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Probeer je BT client eens op de exception list te zetten van je norton. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Superjef Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Tijn schreef: Probeer je BT client eens op de exception list te zetten van je norton. Zoals ik in mijn vorige reactie reeds zei: zelfs wanneer ik norton volledig uitzet, blijft het nog steeds op geel... Denk je dan nog steeds dat jouw idee kan helpen? En zo ja, hoe en waar doe ik dat van die exception list? Ik gebruik norton internet security 2004 trouwens... P.S.: af en toe haal ik wel 25 of zo, maar dit is echter uitzonderlijk, en bolletje is altijd geel... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Andere bit-client gebruiken, kan je bitlord of Utorent aan bevelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 ja zo heb ik het ook gedaan met bittorrent en bitlord bleef het gele bolletje dus heb ik azureus gedownload. Hier heb ik meestal geen probleem behalve als het een slechte torrent is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Superjef Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 BoboRickyNL schreef: Andere bit-client gebruiken, kan je bitlord of Utorent aan bevelen Ik heb utorrent geprobeerd. Bij het installeren kon ik zo een test doen van mijn poorten, dit is wat ik als resultaat kreeg, misschien dat t nu duidelijker is wat mijn probleem is? \"Warning! Port 46422 can not be checked. Your browser is setup to connect through a proxy. This script will not work through proxied connections.\" Iemand een idee? P.S.: een speedteste leverde volgende resultaten op: first guess for download speed: 1169 kb/s you have a fast line testing download speed: 1464 kb/s testing upload speed: 88 kb/s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie