Gast angel_creek Geplaatst Maart 3, 2009 Delen Geplaatst Maart 3, 2009 Beste DukeN leden, Ik heb pas ondekt dat je met dit kaartje, dit kaartje kan je zelf maken: Back-Up games kan spelen! Met dit kaartje heb je één echte game nodig. De rede dat er geen back-up games kunnen worden gespeelt zijn omdat er op een back-up game geen een of andere boot wordt gebrand. Als je een originele spel laad, kan je de cd verwisselen met de slide-tool zonder dat je ps2 dat merkt en dan kan je genieten van je back-up game!! Ik heb dit op sites gelezen, en uitgeprobeerd! En kan nu games spelen zonder dat ik veel geld ga uitgeven !!!! Hopelijk gaat dit mensen helpen die geen memor32 kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
tjoelie123 Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Euh... Waar vind ik dat kaartje? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 hier heb je het kaartje http://www.gamestar.nl/product_info.php?products_id=524 je zal deze wel in combinatie moeten met swap magic moeten gebruiken. heb het zelf ook gehad op de ps2 en werkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie