willem22 Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2009 ik wil met imgurn 2 verschillende (iso)films branden van elk 700mb op een dvd van 4,7gb,maar als ik de 1 ste film op dvd heb gebrand kan ik er de tweede(andere film) niet meer bijbranden. wat heb ik verkeerd gedaan ,of gaat het niet met imgburn om 2 of meer iso's tot 4,7gb hierop te branden.Zo niet ,weet iemand een gratis software om te branden waar ik dit wel kan,eventueel met voorbeeld. alvast harstiike bedankt , willem22 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Poll voegt niets toe aan het topic-->verwijderd. Ik denk dat het dan makkelijker is om beide iso bestanden uit te pakken en dan de inhoud als data te branden. Is het een spel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
willem22 Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Nee , zijn gewoon tekenfilmpjes van ongeveer allemaal 700mb. Misschien met ander brandprogramma of toch imgburn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Hmm, waarschijnlijk avi bestanden. Iso uitpakken en de filmbestanden als videobestand toevoegen op je dvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
willem22 Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2009 nee , het zijn iso bestanden,deze heb ik omgezet van avi naar iso met cdburnerxp.Maar ook hier krijg ik maar 1 filmpje van 700mb op 1dvd.Wel zonde om voor 700mb elke een dvd te gebruiken.Er zouden er in totaal zo wel 6 om moeten kunnen. willem22 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Ja ok, het zijn dus avi bestanden die jezelf om hebt gezet naar iso. waarom als ik vragen mag? De diverse avi bestanden kun je gewoon branden op een dvd, met diverse iso bestanden loop je tegen een aantal problemen aan. Waarom niet meerdere avi bestanden in één iso in plaats van één avi per iso? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
willem22 Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Ik ben op dit gebied een totale leek , het leek me het makkelijkste om om te zetten naar iso en met 2 bovenstaande brandprogramma's te branden. Als ik de paar filmpjes gebrand heb zal ik dit vaak meer hoeven.Ben eigenlijk op dit gebied nog te onervaren om alles om te zetten of weer terug te zetten om ze dan wwer in een iso te zetten,Daarom mijn vraag met welk brandprogramma het mogelijk is om meerdere iso bestanden op 1 dvd te branden. willem2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2009 Ik denk dat dus lastig wordt, tenzij je de diverse iso bestanden in een map doet en deze map vervolgens als data branden. Ik neem echter aan dat je de dvd later wilt kijken, dan zul je de avi bestanden moeten branden. Uitpakken is ook zo gebeurd. Download isobuster en installeer deze. Daarna op het iso bestand klikken en de diverse bestanden worden weergegeven. Enkle nu het avibestand eruit slepen naar de bovenliggende map en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
willem22 Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2009 oke ,ga ik proberen. Ik kom er morgenavond op terug of het gelukt is. Als er iemand anders misschien een simpeler oplossing heeft lees of hoor ik dit morgenavond wel. alvast bedankt Willem22 Post Merge: maart 03, 2009, 01:16:26 pm Michiel , hartstikke bedankt. GELUKT. eigenlijk dus toch heel simpel na advies van jou. Ik had de filmpjes nog als avi op mijn pc staan en ook dus dezelfde als iso ergens anders op mijn pc. Ik heb de avi filmpjes uit elkaar gehaald en bij elkaar gezet tot 4,2 GB , 6films (en 2 van 4,1GB ,ieder 5 films)en deze met imgburn op 1 iso bestand gezet waarna ik ze gewoon weer met imgburn gebrand heb. Ging makkelijk en dus achteraf simpel. Bedankt, willem22 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Maart 3, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 3, 2009 Ben blij voor je dat het gelukt is, top man O0. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie