sirah Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2009 hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. Dus als ik het spel brand op cd loopt het vast. en als ik het spel als iso laad via pc met deamontools, wil dat ook niet meer lukken. Ik kan het spel gewoon niet meer spelen. Iemand enig idee waarom en wat ik eraan kan doen ? tx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie