onlyjustankie Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Hey! de sims 2 heb ik op dvd, en heb hem ook geinstalleerd, met code enzo. maar nu krijg ik als ik de sims wil starten een of ander bericht dat er een fout is en ik heb werkelijk geeeen idee wat ik moet doen Er staat onder andere in: Dit programma heeft een bekende compabiliteitproblemen. Iets van dat er problemen zijn met mn windows(ik heb vista misschien dat dat ut is) Ik kan um wel gewoon opstarten enzo, maar hij loopt dan naderhand gewoon vast -.- Zou aub iemand me willen helpen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kipneck Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Maart 1, 2009 geef de specs van je pc eens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Tom Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Het ligt niet aan de pc. Klik eens met de rechtermuisknop op Sims2.exe die in de installatiemap staat, ga naar 'Eigenschappen', tabblad 'Compabiliteit', "Dit programma in compabiliteitsmodus uitvoeren" en klik uit dat lijstje "Windows XP (Service Pack 2)" aan. Vervolgens klik je op 'Toepassen' en 'OK'. Nu zou het spel moeten werken. Yay, 4600e post. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
blackpool Geplaatst Maart 3, 2009 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 3, 2009 ja dat had ik ook kijk hier anders even op dat is ongeveer hetzelfde probleem: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28126.0 suc6 ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
fonteintje Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 7, 2009 ik heb dezelfde problemen, maar als ik uitvoer wat Tom zegt, lukt het niet. Ik blijf de melding krijgen dat er compabiliteitsproblemen zijn. Ik werk wel met een gedownloade versie die ik geinstalleerd heb dmv iso bestanden en zo alles gemouted heb via deamon. Kan iemand mij verder helpen ? dank je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie