YMessi Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Als ik de crack van gta verplaats naar de installmap, moet ik de game dan vanaf de crack of vanaf de echte .exe file openen? En als er staat wil je de crack vervangen in autorun.exe, moet ik dan ja of nee klikken? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Heisenberg Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Als je het de crack plakt in de installatie map vraagt die of je het bestand wilt vervangen, klik dan op ja en dan kan je gewoon vanaf je snelkoppeling het spel starten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
YMessi Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 1, 2009 tnx man het heeft geholpen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie