darkharmony Geplaatst Februari 28, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 28, 2009 hey, wij hebben op school een mediatheek, en de hoofd computer is aangesloten op alle andere computers via een intern netwerk. op de hoofdcomputer zijn dan kleine real-time schermen te zien van alle andere comps. Nu vraag ik me af is er een manier om te verbergen wat je aan het doen bent voor de hoofd computer, zonder de kabel om te leiden met een splitter? verder iemand nog tips om de mediatheek een beetje te fucken? (geen dingen als brood in de cd-drive of kauwgom in de usb-poorten.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Jeroen Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Je netwerkkabel eruit trekken helpt, maar ik ben bang dat je dan niet meer op internet kan... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
YMessi Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 1, 2009 Ja dat is logisch ;D. Tenzij je draadloze internet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie