Guillermo15 Geplaatst Februari 28, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 28, 2009 Hallo , Sinds een paar maanden heb ik last van uit vallende internetverbinding. Ik heb hier eerst mij meer over laten informeren door in Windows Vista (overigens mij OS) Te gaan na-kijken wat het probleem was. Zodoende kwam ik erop dat ik geen geldig IP-adres heb. Dit zag ik direct aan het IP-Adres : 10.0..0.3 >:(Ook heb bij start ingetypt : CMD>> ipconfig/all daar zag ik hetzelfde als in Everst. Alleen stond daar niet eens het woord IP-Adres tussen maar alleen : IPv4 Adres. Wij hebben een router met internetverbinding van Direct-ADSL van KPN. (Bekabeld). Mijn Vader en men zusje hebben hier ook van internet. Zij hebben bij de hetzelfde probleem als mij. Nu de vraag wat kan ik doen ? Als ik u/jullie moet informeren zeg het mij a.u.b Router : Speedtoch 510i OS : Windows Vista Business Firewall : Norton Antivirus 2008 + Firewall ( Windows Firewall = uit ) Netwerkkaart Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller Hartelijk Dank ! P.S voor foto vraag eventjes. Guillermo Post Merge: maart 01, 2009, 12:33:21 am Sorry wat bedoel je ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Fredpascal Geplaatst Maart 1, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 1, 2009 De reeks 10.0.0.0 kan geen verbinding maken met internet omdat dit private adressen zijn dus probeer een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Erwin. Geplaatst Maart 2, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Maart 2, 2009 De reeks 10.0.0.0 kan geen verbinding maken met internet omdat dit private adressen zijn dus probeer een ander. kan wel hoor, maar je maakt met die ip reeks niet direct internet verbinding maar je maakt verbinding met de router. Heb je vaste ipadressen of heb je ze automatisch staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Guillermo15 Geplaatst Maart 5, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 5, 2009 Ik heb automatische IP-adresse Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie