Gast wanda73 Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 hallo allemaal, kan iemand mij helpen met het volgende: ik wil namelijk meerdere muziekcd\'s op 1 cdschijfje zetten. hoe moet ik dat doen??? met vriendelijke groeten wanda73 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 Je moet alles van de cd\'s rippen bijv. windows media player. En daarna allemaal selecteren wat je op je cd wil hebben. Maar je moet wel zorgen dat het niet langer is dan 70 minuten, anders past het niet op je cd\'tje . en als je alles geselecteerd hebt moet je het branden groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie