Spring naar bijdragen

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

Tom

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb SP1 gewoon geïnstalleerd op illegale W7 en hij doet het gewoon normaal. Heb hem ook niet gecracked oid waarom zou dit eigenlijk moeten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Is er al een soort van "RemoveWat" voor Windows 7 Ultimate 64 Bits SP1 NL? Toen ik SP1 installeerde via Windows Update krijg ik de hele tijd rechtsonder op het bureaublad: "Windows 7, Build 7601, Dit exemplaar van Windows is niet legitiem". ;)

Hierom ;)

Maar iig bedankt ik ga het proberen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Iemand een goeie torrent/nzb voor Windows 7 ultimate 32 bit pre activated en een nl versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Helaas mag dit niet meer (leea de huisregels) zoek op thepiratebay of andere torrent site

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  32
  • Actief:  

Helaas mag dit niet meer (leea de huisregels) zoek op thepiratebay of andere torrent site

Heb er al een gevonden werkt goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Even een vraagje,

Ik heb een nieuwe computer zoals jullie misschien al wel weten, en een week geleden Windows 7 64bit erop geinstalleerd. Geactiveerd met RemoveWAT, maar dat blijkt dus niet te werken. Hij geeft toch aan dat ik Windows moet activeren. Dus wat ik ook al heb geprobeerd is een activator van Orbit & Hazar. Maar vanmiddag toen ik de pc opstartte, WEER een activatiemelding van Windows.

Dit is opzich niet zo'n probleem omdat ik geen moeite heb met Windows reinstallen, maar ik heb even geen zin om alles te backuppen, want er staan net allemaal nieuwe dingen op. Is er een manier om dit te fixen? Ik heb nog 19 dagen volgens Windows.. Lol. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Is Windows Loader niet wat voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Het is al gelukt, I guess.

Ik heb Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ gebruikt op aanraden van Freddy. :P

Thanq!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Het is al gelukt, I guess.

Ik heb Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ gebruikt op aanraden van Freddy. :P

Thanq!

Mooi dat het werkte O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

[A] AEW

gooi er gewoon een nederlandse language pack eroverheen en alles is nederlands :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 15
  • 157
  • 3 weken later...

• Bijdragen:  221
  • Actief:  

Ik heb pasgeleden Windows Vista opnieuw geïnstalleerd, maar ik wil nu overstappen naar Win7. Heeft iemand een goede versie die ik vanaf een USB kan installeren? Ik wil persee vanaf USB want dat vind ik zelf het handigste. Ik heb er al een geprobeerd, maar die werkte niet echt goed :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 221

• Actief:  

maakt niet uit welke versie, Gewoon via de tool op USB installeren.en dus niet de iso erop slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  24
  • Actief:  

Ik vroeg me af waar ik de crack van windows xp home moet plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  16
  • Actief:  Nooit

ik heb op dit moment Windows Vista 32-bit.

en ik zou graag windows 7 er op willen zetten.

maar ik wil eerst een paar dingen weten:

- paar voordelen van het veranderen van vista naar 7 ?

- paar nadelen van het veranderen van vista naar 7 ?

- word mijn laptop er langzamer door of juist sneller of maakt dat niet uit ?

kan ik dit zelf installeren of moet ik door iemand laten die er iets van af weet.

misschien ook nog iemand die met extra informatie komt.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 16
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  63
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Ahum.... sorry dat ik er mee bemoei. :-X

Waarom cracken...

Gewoon een dvd van W7 (gebrand/kopieert of niet) en een sleuteltje kopen (€18)via marktplaats

Ben je van het hele ge.... doe af. met dvd met alle versies 32 of 64 bite €25 incl legitieme besturings dvd (niet origineel) +sleutel. Heb je ook geen last van al die update,s die in de rij staan.

Voor een ervaren computer freak zal het niet zoveel uit maken (het is een uitdaging) maar voor een leek is dit de makkelijkste/goedkoopste oplossing.

Geen dank.. ;)

Sorry... drukte net per ongeluk op enter, zodat het nog niet volledig was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

• Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

@Reeeempie

Ik ben een krent en ik kom uit Zeeland, dus nee ik geef hier geen geld aan uit  :P

Zit alleen inderdaad met die updates nu, heb al gevonden dat je de "Service Pack 1" en de "KB971033" absoluut niet moet installeren, want daar zit de rommel in die ziet dat je een illegale versie hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 39
  • 474
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  134
  • Actief:  

ik heb een probleempje weet iemant een goede Serial key site voor windows 7 ultimate wand ik heb dus w7 gedownload alleen nu kom ik er achter dat de serial key's niet werken die er bij stonden iemant eenn goede site :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Even een loader gebruiken.

Zoek op 'thepiratebay.org' naar 'Windows 7 Loader,Activator v2 0 6 Reloaded'. Download deze. En als je klaar bent met downloaden even deze draaien, hij start daarna opnieuw. En dan is die geactiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  134
  • Actief:  

yo heb hem al bedankt he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Ik heb zojuist "Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ" gedownload omdat die andere niet werkte...

Nu moet ik alleen van alles invullen, maar ik heb geen idee of dit moet?

Heb de updates uitstaan, dus er zijn nog geen updates geïnstalleerd, dus ik heb ook geen idee of de loader al werkt...

Hoe kan ik dit controleren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 39
  • 474

• Actief:  

Wat moet je invullen? Ik hoefde dat niet namelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Je kunt gewoon meteen op Install klikken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Dit kan ik dus gewoon negeren?

screenil.png

En betekent het nu ook dat ik dus gewoon alle updates kan gaan installeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 39
  • 474

• Actief:  

Ja, dat kan je gewoon laten staan.

Als je dit installeert dan kun je daarna gewoon alle updates installeren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Girev

Geplaatst

Een Overzicht van de Geschiedenis: De Evolutie van Videogamegraphics door de Jaren Videogames hebben sinds hun ontstaan een enorme transformatie ondergaan, van simpele, pixelachtige omgevingen naar complexe en meeslepende werelden die de verbeelding prikkelen. Voor veel gamers biedt het herbeleven van oudere titels in combinatie met hun moderne versies een duidelijk bewijs van deze indrukwekkende vooruitgang. In dit artikel bekijken we de evolutie van graphics binnen verschillende populaire franchises en onderzoeken we hoe technologische ontwikkelingen de spelervaring hebben beïnvloed. Indiana Jones – Van Pixelachtige Avonturen naar Fotorealistisch Realisme **Een Vergelijking van Graphics: Indiana Jones and the Emperor's Tomb (2003) vs. Indiana Jones and the Dial of Destiny (2023)** De oorspronkelijke game, "Indiana Jones and the Emperor's Tomb," viel op door zijn beperkte graphics en geluidseffecten, waardoor spelers hun fantasie moesten gebruiken. Daarentegen biedt "Indiana Jones and the Dial of Destiny" verbluffende karakteranimaties en gedetailleerde wapens, waardoor de iconische archeoloog tot leven komt als nooit tevoren. - **Karakteranimatie**: De animaties in de nieuwere game zijn vloeiend en sluiten perfect aan bij de prestaties van acteur Harrison Ford. - **Historische Nauwkeurigheid**: "Dial of Destiny" besteedt veel aandacht aan historische details, wat de betrokkenheid van spelers vergroot. De Invloed van Technologische Vooruitgang op Immersie en Gameplay De sprongen in graphics maken een diepere onderdompeling in het universum van Indiana Jones mogelijk. Verbeterde audiokwaliteit en animaties tillen de gameplay naar een hoger niveau, wat spelers nog meer bij de actie betrekt. Deze transitie laat zien hoe technologie klassieke games nieuw leven inblaast, waardoor ze relevant blijven in de snel veranderende wereld van gaming. Warhammer 40,000: Space Marine – Van Tactische Gevechten naar Epische Oorlogen **Een Vergelijking van Visuals: Space Marine (2011) vs. Space Marine 2 (2023)** De originele "Space Marine" verraste gamers met zijn vermogen om talloze vijanden tegelijk op het scherm te tonen. Echter, "Space Marine 2" tilt dit naar nieuwe hoogtes met duizenden tegenstanders, indrukwekkende omgevingsdetails en epische gevechtscenario's. - **Vijanden**: De spanning van het bestrijden van massale horden wordt versterkt door superieure graphics. De Evolutie van Visuele Fidelity De vooruitgang in textuurdetails, belichting en deeltjeseffecten maakt het verschil tussen de twee titels evident. Spelers ervaren nu de cinematografische schaal van oorlogvoering in "Warhammer 40,000," wat eerder niet mogelijk was. Naarmate de franchise evolueert, zullen verdere technologische doorbraken waarschijnlijk de verwachtingen van spelers definiëren in dit epische universum. Harry Potter – Van Eenvoudige Betoveringen naar Meeslepende Hogwarts **Een Vergelijking: Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002) vs. Hogwarts Legacy (2023)** De nostalgische ervaring van het verkennen van Hogwarts in "Harry Potter and the Chamber of Secrets" is onvergetelijk, maar "Hogwarts Legacy" herinterpreteert deze magie met adembenemende details. - **Omgevingsrealisme**: De indrukwekkende weergave van Hogwarts versterkt de verkenning en creëert een bijna tastbare ervaring. Immersie en Verkenning Grafische verbeteringen verdiepen de betrokkenheid van spelers, waardoor zij zich volledig kunnen onderdompelen in de omgeving en het avontuur. De verbeteringen maken het verkennen van Hogwarts niet alleen nostalgisch, maar ook spannend voor zowel nieuwe als oude fans. Tekken – Van Scherpe Polygonen naar Vloeiende Animaties **Een Vergelijking: Tekken (1994) vs. Tekken 8 (2024)** De originele "Tekken" had moeite met zijn beperkte graphics en animaties. In tegenstelling tot de voorganger toont "Tekken 8" nu vloeiende animaties en gedetailleerde karaktermodellen, terwijl het de unieke essentie van de serie behoudt. - **Karakterontwerpen**: Elk personage behoudt zijn unieke uitstraling, waarbij moderne updates zijn vermengd met nostalgische elementen. Balanceren van Nostalgie en Modernisering Het vinden van een balans tussen het behouden van de charme van het verleden en modernisering heeft de ontwikkeling van "Tekken" gekarakteriseerd. "Tekken 8" blijft trouw aan zijn oorsprong terwijl het de visuele aspecten naar een hoger niveau tilt. Meer dan Graphics: Gameplay, Verhaal en de Spelerservaring **Case Studies**: Hoe verbeterde graphics andere elementen van het spel versterken. Grafische upgrades hebben een aanzienlijke impact op gameplay en verhaalvertelling. Een voorbeeld is "Final Fantasy VII Remake," dat verbeterde visuals biedt die emotionele betrokkenheid vergroten. Daarnaast maakt "Prince of Persia" gebruik van de bijgewerkte graphics om gameplay-ervaringen te verbeteren. - **Meeslepende Werelden**: "S.T.A.L.K.E.R. 2" illustreert hoe rijke graphics een geloofwaardige en meeslepende omgeving kunnen creëren die de gameplay verbetert. De Grenzen van High-Fidelity Graphics Hoewel graphics aantrekkelijk zijn voor spelers, kan een te grote focus op visuele kwaliteit leiden tot prestatieproblemen en inconsistenties in gameplay. De essentie van gameplay en verhaal blijven cruciaal voor een succesvolle titel. Naarmate grafische technologieën zich ontwikkelen, moet de industrie blijven streven naar een balans tussen gameplay en visuele verbeteringen om verrijkte spelerservaringen te creëren. Conclusie De ontwikkeling van pixelgraphics naar fotorealistische omgevingen symboliseert de opmerkelijke evolutie van videogames. Visuele vooruitgang versterkt immersie en gameplay, maar een opgelegde balans met aandacht voor verhaal en spelerservaring is essentieel om gaming als kunstvorm te behouden. De toekomst belooft spannende mogelijkheden terwijl technologie blijft hervormen hoe wij spelen en interageren met onze favoriete titels. Bonussectie: Een Korte Blik op Racegames **Test Drive (1987) vs. Test Drive Unlimited: Een Visuele Revolutie in Racen** De vergelijking tussen het originele "Test Drive" en "Test Drive Unlimited" laat zien hoe de sprong van 2D-graphics naar fotorealistische weergaven het racegenre heeft getransformeerd. Deze evolutie onderstreept het belang van 3D-omgevingen en realistische voertuig dynamiek. - **Impact van 3D Graphics**: Deze transitie heeft nieuwe mogelijkheden voor gameplay gecreëerd, wat heeft geleid tot meeslepende ervaringen die voorheen ondenkbaar waren. De voortdurende evolutie van graphics in videogames weerspiegelt niet alleen technologische vooruitgang, maar ook een dieper inzicht in de spelerservaring. Terwijl we vooruitkijken, zal de zoektocht naar een balans tussen verbluffende visuals, meeslepende verhalen en boeiende gameplay de toekomst van gaming blijven definiëren.  
  • Recente prestatie

• zorba1965 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...