Spring naar bijdragen

hallo allenmaal


Gast ConnieVP

Aanbevolen reactie

Hoi mede forummers  ;)

Ik kom me ook even netjes voorstellen aan jullie

Ik heet Connie kom uit Limburg, ben gertrouwd, nog geen kids wel 2 lieve gekke katten en 1 knettermaffe hond...maffe familie dus whahaha  ;D

Ik mag me een gevorderde computergebruikster noemen, want veel verzorg en regel ik zelf op onze computer en van kennissen en vrienden, mijn man heeft helenmaal niks ermee als hij eens een melding van wat dan ook krijgtis het altijd "Connie wat moet ik nu doen???"...tja  ;)

Maar ook ik leer graag wat bij hoor, ik wil me geen prof noemen.

Helaas is mijn computerke nu bijna aan vernieuwing toe, hij is al bijna 9 jaar en dat laat hij merken :redface:

verdere grote hobby`s van ons is de classic mini en de New Mini Cooper, waar we beide in rijden en ook evenementen mee doen, en daar heeft mijn man weer veel meer verstand van :)

Maar goed genoeg over mij.

Groetjes uit Limburg van Connie  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/15/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Connie,

leuke intro en veel plezier hier! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...