Thijs Geplaatst Februari 26, 2009 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst Februari 26, 2009 Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Gast wimpy Geplaatst Februari 26, 2009 Delen Geplaatst Februari 26, 2009 probeer je in een gewone of in een cracked server te komen? punkbuster houdt gecrackte servers tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Februari 27, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 27, 2009 probeer je in een gewone of in een cracked server te komen? punkbuster houdt gecrackte servers tegen... ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) Ik vermoed dat je dan niet de moeite gaat doen om op cracked servers te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Thijs Geplaatst Februari 27, 2009 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 27, 2009 Idd, ik heb dus gewoon cod 4 gekocht, dus dan ga ik niet moeilijk doen met cracked servers O0 Dus speel ik op gewone servers. Alleen het probleem is nog niet verholpen. Post Merge: februari 28, 2009, 02:44:34 pm Niemand die dit probleem dus eerder heeft gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
kipneck Geplaatst Februari 28, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Februari 28, 2009 heb je cod4 al opnieuw geinstaleert? heb je punkbuster al laten updaten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Michiel Geplaatst Februari 28, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 28, 2009 Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten Al een update gedaan. Kijk anders hier eens: http://evenbalance.com/index.php?page=dl-cod4.php Het schijnt dat de onderste twee bestanden in je map van Punkbuster moeten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Sander Geplaatst Februari 28, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 28, 2009 Of je kan op de site die Michiel gaf pbsetup.exe downloaden die zet je dan in de goede directory en dan laat je PBSetup draaien voeg je CoD4 toe en dan update hij hem van zichzelf misschien werkt het dan Download: http://evenbalance.com/index.php?page=dl-cod4.php [in het begin zie je PBSetup] NOTICE: PunkBuster is designed to auto-update itself during gameplay. PBSetup is the easiest method of manually updating PunkBuster for most users (players and admins). Daar kan je die download vinden. Dan kom je bij een pagina dan kies je voor welke OS systeem ik denk Windows dus dan klik je op Windows. Dan moet je even een security code invoeren en dan download hij hem. Dan sla je PBSetup op in: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\ of C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty 4\ Dan druk je op add game en dan kies je voor Call of Duty 4 Dan klik je op de game en druk je op "Check for Updates" Ik hoop dat dit werkt en duidelijk is Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie