Gast Hazara Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 Hey een vriend van mij heeft een nieuwe packerbell computer gekocht en k heb toen voor hem callofduty2 en vlc player gebrand (omdat nog geen internet heeft) maar tijdens installeren van call of duty2 komt er steeds zo\'n error en links onderaan is er tijdens de installatie zo\'n balkje, en op een gegeven moment wordt dat balkje vol (de afbeelding van callofduty2 gaat weg, dat balkje is vol, maar er komt niet te staan van: dat installatie voltooid is ofzo, en zo blijft het de heletijd! k heb ook nog geprobeerd vlc op zijn pc te installeren maar als k dubbel klik op vlc doe, komt er zo\'n venster waar ik uit moet k kiezen of k via internet openen of, 1 van de geselecteerde bestanden van pc??? hier kwam k ook al niet mee uit echt raar!!!, maar jah, weet iemand een oplossing ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 ik weet er geen oplossing voor maar weet wel dat je voor games beter geen standaard packerbell pc koopt. ik geloof dat dit meer voor op het burea is gwn als simpele pc zonder goede grafische kaarten etc... er zijn natuurlijk uitzonderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 30, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25045 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 23 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 30, 2006 Packerbell is idd kut Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 een van mijn eerste pc\'s was een packerd bell, egt waardeloos, allen maar problemen heb nu HP das het betere werk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 PB is wel *** ja haha maar moet wel zeggen heb nog een PB laptopje liggen en ik kan er perfect UT 2004 op draaien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 Ik heb er niet veel aan toetevoegen. ik heb zelf een Paradigit PC en daar ben ik heel tevreden over! Je kunt namelijk alles zelf samen stellen zo lang je maar dokt! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 heb me hele pc zef gebouwd dan is het best te doen qua prijs je wil nie weten hoeveel ze er op verdienen om een pc voor je in elkaar te zetten loop nu stage via dat bedrijf koop ik alles voor inkoop prijs dus ja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Hey mensen bedankt voor jullie reacties k ga binnekort weer naar me vriend toe misschien als k lang zoek, dat ik dan miss. een oplossing vind Tip: NOOIT PACKERD BELL COMPUTERS KOPEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 waarom zou je dan je kast willen neerleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Misschien schoten er dan wat stekkers uit?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 dan paste ie misschien beter in zijn bureatafel of misschien vond hij het mooier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 of net als ik een 19\" rek hebben dan moet t wel plat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie