blackpool Geplaatst Februari 24, 2009 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 24, 2009 Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. dit stond al in een topic waar een slotje op stond maar ik weet nog steeds niet wat de oplossing daarvoor is kan iemand mij helpen? ;D Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Heisenberg Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 25, 2009 Je moet een No-CD crack gebruiken, info: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 crack: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2.shtml The Sims 2 v1.0 [MULTI] No-DVD/Fixed EXE plaatsen in C/Program Files/EA Games/Sims 2/TS_Bin/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
blackpool Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 25, 2009 dat heb ik gedaan en nu zegt hij dit: ik heb die nu cd crack geinstaleerd en ik heb het spel getest of ik hem kon spellen ik haal zelfs aanbevolen.4 Kan iemand me helpen? [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Heisenberg Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 25, 2009 Op deze site staan verschillende oplossingen. Deïnstalleer Sims. Dan moet je op het installatiebestand (meestal setup.exe) rechtsklikken. Kiezen voor eigenschappen > compatibiliteit en daar XP met SP2 kiezen. Sluit dit schermpje af en klik nogmaals op de Sims setup. DAN installeert ie in de XP modus (waar ie voor gemaakt is) en zou het moeten lukken. Precies, compatibiliteit veranderen. Daarna, na de installatie je cd rom verkennen, checken (rechtermuisknop op autorun, eigenschappen en checken of de compatibiliteit op xp servicepack 2 staat. Zo niet, dat veranderen. Staat goed? Dan dubbelklikken op autorun en dan kan het zijn dat je een foutmelding krijgt en de computer je vraagt om oplossing online te doen of programma alsnog uitvoeren. Klik op programma gewoon uitvoeren en als het goed is doet sims 2 het nu. Volgende x weer spelen? Vanaf verkennen en autorun weer opstarten. . Start de Sims 2 gewoon op. 2. Waarschijnlijk krijg je nu een schermpje met Assistent voor programma compatitilitatieproblemen. 3. Klik nu op Online naar oplossingen zoeken 4. Je computer gaat nu naar oplossingen zoeken. 5. Als het goed is, komt de oplossing ;Haal de update voor The Sims 2 van de website van Maxis. 6. Klik nu op Maxis. Je komt nu op een Sims 2 site (Is gewoon de engelse site van Sims 2) 7. Download de update Sims 2 CD of Sims 2 DVD. (lLigt aan de driver die je nu gebruikt) 8. Nu is ie aan het downloaden. 9. Sla de download op. 10. ZORG DAT DE SIMS 2 NIET DRAAIT ! 11. Klik wel gewoon op uitvoeren. 12. Als het goed is zou de Sims 2 het nu gewoon weer moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
blackpool Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 25, 2009 heey het is gelukt thx moet ik ook zon no cd crack downloaden voor de uitbreiding pakketten van de sims? Echt hartstikke bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Robin Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 25, 2009 Ik dacht niet voor uitbreidingspaketten, maar probeer het zou ik zeggen. Slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Heisenberg Geplaatst Februari 25, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 25, 2009 Even nog over die vraag, je hebt wel een no-cd crack nodig voor andere uitbreidingspakketen. Gewoon op gamecopyworld.com kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie