Gast nyleve Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 wie heeft er ervaring met een swap van slidecard met een flip/flop cover? mijn vraag is: slijt de laser van de ps2 door het lezen van de gecopieerde spellen? of is het risico dat de ps2 kapot gaat kleiner dan wanneer ik hem om laat bouwen?wie gebruikt er zo\'n swap?en hoe lang al?Ik kan er nl 1 voor mijn dochter kopen,maar ze is bang dat haar (zelf gekochte) ps2 kapot gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 30, 2006 Delen Geplaatst Januari 30, 2006 hey ik gebruik al meer dan een jaar een swap card. tuurlijk alles is schadelijk voor je PS2. ombouwen kan tot gevolg hebben dat hij het niet meer doet als het verkeerd gesoldeert word. Bij een swap card kan het ook kapot gaan omdat je handmatig de cd tray eruit trekt. Voor een swap card moet ik je teleurstellen bij een PS2 met fliptop gaat dat niet. er zijn wel andere mogelijkheden voor het ombouwen van de PS2 zonder inbouw. Kijk daarvoor op www.psxshop.nl groetjes impy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie