Spring naar bijdragen

Brand probleem

Gast sanneroos

Aanbevolen reactie

Ik heb toch al vaker films gebrand met DVD shrink... Maar nu kom ik met een aantal

films in de problemen omdat Shrink ze niet herkent. Het volgende gebeurd> Ik open DvD Shrink

en \"open file\" zoek mijn bestand en klik op \"\' ok\" Dan geeft Dvd Shrink de volgende mededeling:

DVD Shrink encountered an error and cannot continue.

Invalid data in file\"C: Documenten.......Bambi2\\VTS_01_1.VOB\"

Dit is nu met 4 films het geval. Maar als ik ze afspeel met VLC player heb ik totaal geen problemen.

Als niemand weet wat het is en mij niet kan helpen...is het dan mogelijk om ze om tezetten en dat ik ze dan met een virtuele cdrom schijf

op een dvd brand?

Want als ik dat probeer met de Virtuele CDrom schijf dan herkent hij weer niet deze bestanden.

Alleen CUE,ISO,BWT,CDI,B5T,CCD,MDS,NRG,PDI...dus moet ik ze eerst omzetten ..(denk ik?) Maar als ik dan Winavi open

welke knopen moet ik dan gebruiken want ook hier zie ik geen bestanden staan waar ik ze naar toe kan omzetten.

En met Alchol 120% lukt het ook niet echt...want ik zie geen \"Mount inmage\"staan als ik met mij rechtermuis op de Virtuele CD rom schijf ga staan.

Hoop dat iemand mij kan helpen...toch zonde van die 4 films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast kennethdeinum

als ik een origineel ps2 spel kopieer, krijg ik 2 bestandjes.. Hoe krijg ik dit in 1 bestand..

en wie kan mij vertellen waarom de fifa spellen het niet doen, als je die kopieerd....

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...