Spring naar bijdragen

Uitpakken en bestanden??

Gast steropor

Aanbevolen reactie

Hallo lotgenoten

Voor het eerst een film gedownload.

Ik heb \"Die another day \"gedowload met Grabit. Ging met de handleiding er naast prima. Alle bestanden keurig met gebruik van Par2 bestanden voor elkaar gekregen. Winrar gedownlaod en de boel uitgepakt. Ziet er goed uit. Krijg 2 bestanden Audio ts en Video ts. Het bestand Audio ts bevat niets. Het bestand video ts bevat 6 video VOB bestanden ( video ts en video vts 01-0 t/m vts 01-4 )

Verder staan er twee BUB en twee ISO bestanden bij.

Nou ben ik nog een leek, maar ik neem aan dat de videobestandsen gekoppeld moeten worden om er 1 volledig filmbestand van te maken. Hoe doe ik dat? Of is dat niet nodig? Als ik 1 totaal filmbestand heb wil ik proberen de ondertitels er bij te krijgen. maar dat zien we dan wel weer.

Helupppp.

Pjotr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

He bedankt dat je even reageert

Ik begrijp dat ik een dvd heb. Die wilde ik ook downloaden. Alleen als ik dat ding op een dvd wil branden hoe worden dat die losse fragmenten ( verdeeld over die 5 bestanden die ik noemde ) aan elkaar geplakt? Doet nero dat zelf of moet ik nog wat doen.

Ik had begrepen dat je op www.nlondertitels.com de ondertiteling kan downloaden ( Lukt ook ) en die dan met veel kunst en vliegwerk met het programme Subtitle cool onderr je film kan zetten. En dan de boel op dvd zetten.

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Oeps....was iets te voorbarig

de film staat er keurig op. Er wordt gevraagt welke ondertiteling ik wil. Ik selecteer nederlands. En wat denk je.....mooi niet. Toch iets niet helemaal goed. iemand een idee??

Pege

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...