cameltje Geplaatst Februari 23, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2009 ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd. Alles werkt prima alleen geen geluid code 10 apparaat start niet C-media AC97 audio device alle stuurprogamma's die er maar zijn geinstalleerd niets werkt van een collega hoorde ik dat ik een hd audio patch moest installeren ook dat gedaan maar ook dat werkt niet kan mij iemand vertellen waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Farid. Geplaatst Februari 23, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 23, 2009 Dit probleem had ik ook. Download Driverscanner. Registreer met een serial. Laat hem scannen. En installeer de driver voor je audio. Daarna zult je audio het doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie