Gast playstationfreak Geplaatst Januari 29, 2006 Delen Geplaatst Januari 29, 2006 Hallo Welke dvd\'s kan je het beste gebruiken om ps2 spellen op te branden? - dvd-r of dvd+r MVG Koen Hamers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 29, 2006 Delen Geplaatst Januari 29, 2006 een DVD-R Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast themaster Geplaatst Januari 29, 2006 Delen Geplaatst Januari 29, 2006 hallo kan jij me misschien uitleggeen hoe je die ps2 brandt. Bij mijn lukt het niet wel 1 op 1 maar als ik hem zelf download en wil branden lukt dat niet. Ik pak het uit met winrar. En moet er bij gedownloade ps2 spellen nog een crack erin worden gezet en zo ja waar haal ik die vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nyleve Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 maakt het nog uit welk merk dvd-R ik gebruik?ik lees steeds dat ik goeie moet kopen ivm de levensduur van de laser?maar wat zijn goeie?platinum dvd\'s?of philips?tdk?of mogen het ook goedkope \'merkloze\' dvd\'s zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 @ the master weet je cker dat je geen iso download (image) die hoef je namelijk nie uit te pakken. en ps2 games zijn vaak allemaal bestanden die een pc niet herkent. @nyleve nee maak niet veel uit welke je gebruikt. als t maar dvd-r is. met dvd-r is mijn ervaring beter bij dvd+r wil t spel nog al eens blijven hangen. Ik haal me dvd\'s meestal uit duitsland ben dan voor een 200 dvd\'s + hoesjes + verzenskosten een 70 euro kwijt. Deze gebruik ik al bijna 2 jaar geen problemen mee gehad dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie