Spring naar bijdragen

memor 32 werkt niet op de slimeline ps2 !!!!!!

rayjohbar

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nou ik ben eruit! Na dus eerst en 2ehands playstation te kopen en een memor 32 kreeg ik(wat ik ook probeerde) hem niet aan de praat…..Uit frustratie,want  je beloofd de kids wat. heb ik als laatste redmiddel een nieuwe ! slimeline ps2 gekocht. Met nieuw enthousiasme weer alles gedaan wat je moet doen,(ja echt alles!) formatteren,firmware enz enz.. maar WEER zwart beeld, zie in een flits het ps2 logo en daarmee basta !Zal maar niet woordelijk vertellen wat ik heb gezegd, ben nu dus een paar avonden en weken verder…en wat schertst mijn verbazing?

Zie ik op de site van memor 32 dat er een probleem is met het slimline model SCPH-90004 !

DUS…een hoop geld kwijt en erbij een hoop ergernis en dat terwijl er op de site van memor 32 staat dat IEDERE playstation met de memor32 uit de voeten kan…..DUS NIET !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • 5 maanden later...
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

ik heb dit dus ook gehad met de slimline ps2. heb hem om laten bouwen met een matrix infinity chip.

werkt perfect. alleen niet iedereen durft al de nieuwste versie om te bouwen. dus moet je ff zoeken wie het bij jou in de buurt doet.

veel succes

garfield24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Dit staat op de site van Memento team: The memor32 does not work in PSTWO models SCPH-9000x Je kan dus geen 1 ps met die model een memor32 gebruiken. Sorry

Dit heeft tiktak eerder tegen jou gezegt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja en ik toen hard ik ook zo ding ge kocht werkt wel maar ja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...