rayjohbar Geplaatst Februari 22, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 22, 2009 Nou ik ben eruit! Na dus eerst en 2ehands playstation te kopen en een memor 32 kreeg ik(wat ik ook probeerde) hem niet aan de praat…..Uit frustratie,want je beloofd de kids wat. heb ik als laatste redmiddel een nieuwe ! slimeline ps2 gekocht. Met nieuw enthousiasme weer alles gedaan wat je moet doen,(ja echt alles!) formatteren,firmware enz enz.. maar WEER zwart beeld, zie in een flits het ps2 logo en daarmee basta !Zal maar niet woordelijk vertellen wat ik heb gezegd, ben nu dus een paar avonden en weken verder…en wat schertst mijn verbazing? Zie ik op de site van memor 32 dat er een probleem is met het slimline model SCPH-90004 ! DUS…een hoop geld kwijt en erbij een hoop ergernis en dat terwijl er op de site van memor 32 staat dat IEDERE playstation met de memor32 uit de voeten kan…..DUS NIET ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
garfield24 Geplaatst Augustus 4, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 ik heb dit dus ook gehad met de slimline ps2. heb hem om laten bouwen met een matrix infinity chip. werkt perfect. alleen niet iedereen durft al de nieuwste versie om te bouwen. dus moet je ff zoeken wie het bij jou in de buurt doet. veel succes garfield24 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Farid. Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 Dit staat op de site van Memento team: The memor32 does not work in PSTWO models SCPH-9000x Je kan dus geen 1 ps met die model een memor32 gebruiken. Sorry Dit heeft tiktak eerder tegen jou gezegt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
ferrariking Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 Ja en ik toen hard ik ook zo ding ge kocht werkt wel maar ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie