000000000000 Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/09 Status: Offline Actief: November 15, 2020 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 Beste mensen Ik heb een vraag... ik heb sinds kort een lcd hd ready tv gekocht waar ik de mogelijkheid heb de televisie als monitor te gebruiken. Maar aangezien mijn fujitsu siemens scaleo p computer maar één 'monitor-uitgang' heeft is het niet mogelijk... Bestaat er een mogelijk om de videokaart te vervangen waardoor ik twee uitgangen krijg en zowel de televisie als de monitor als 'monitor' te gebruiken? (Hierbij wil ik wel vermelden dat ik goede kwaliteit zou willen op de televisie) Ik heb overigens niet veel verstand van videokaarten en dergelijke; Ik weet alleen dat ik een fujitsu siemens scaleo p heb; 2,8 ghz, 320 gb harddisk, 1 gb werkgeheugen. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast wimpy Geplaatst Februari 21, 2009 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 dit kan wel ja, hangt er van af of je ook wil gamen op je tv? zo ja, dan moet je toch wel een behoorlijke videokaart hebben. bovendien raad ik je aan om nog 1 gb RAM er bij te zetten aan 1 gb heb je niet zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie