Spring naar bijdragen

problemen dvdfab

Gast ernst920

Aanbevolen reactie

Gast thefleeceman

hallo

ik heb een dvd gedownload van 7,66 GB en nu wil ik hem op 2 dvdr branden omdat hij niet op 1 past simpel dacht ik :blush:

ben op jullie site aan het neuzen gegaan en vond dvdfab programma werkt goed maar als ik zover ben als in jullie handleiding dan krijg ik de melding splitspunt kon niet worden gevonden en wordt het afgebroken. Voor de goeie orde ik heb de dvd dus op schijf staan en niet geript! kan dat een probleem zijn?

Toen dacht ik geen probleem maak ik hem kleiner met dvdshrink ;)

Dat is op zich ook gelukt alleen als ik hem nu afspeel in de dvdspeler staat de helft er maar op???? als ik hem via de computer met win dvd afspeel kan ik door de verschillende titels aan te klikken de dvd wel afspelen Maar niet zoals ik het zou willen dus 2 opties die niet werken.

Hoop dat jullie hier nog wat weten???

gr en alvast bedankt B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...