Gast lor10103 Geplaatst Februari 20, 2009 Delen Geplaatst Februari 20, 2009 hallo, een vraagje als ik download met bittorent, kan ik dan mijn snelheid verhogen? of gaat dat automatisch door te seeden ofzo? en e.v.t. ook eeen vraagje over dat Ratio en Avail wat is dat precies. bedankt. gr. Lorenzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Februari 20, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 20, 2009 Het aantal seeders bepaalt o.a. je snelheid. Ratio: het aantal bestanden van je upload en van je download. Het beste is het wanneer je deze ongeveer gelijk hebt (1:1) Avail: geeft de beschikbaarheid aan van de bestanden die je wilt downloaden van andere computers. Boven de 1 geeft aan dat het bestand compleet is en je dus een compleet bestand binnen kunt halen. Onder de 1 is niet compleet, tenzij de missende bestanden later alsnog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast lor10103 Geplaatst Februari 21, 2009 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 oke bedankt, alleen ik had eerst 1 gedownload alleen zijden ze dat mijn ratio te laag is. daar heb ik toen ook nog eens een waarschuwing gehad. maar is dta nou erg? gr. lorenzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 Als je te vaak een waarschuwing krijgt bij een torrentsite voor het niet goed delen van torrents kan het uiteindelijk uimonden tot een ban van die torrent site. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
kaasbroodje Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 oke bedankt, alleen ik had eerst 1 gedownload alleen zijden ze dat mijn ratio te laag is. daar heb ik toen ook nog eens een waarschuwing gehad. maar is dta nou erg? gr. lorenzo je moet minimaal een ratio hebben van 1.0 als je dit niet heb wordt je gebanned van de site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Subzero Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2009 normaal gesproken staan deze regels ook in 'n faq of wanneer je je registreerd op 'n site zie je de regels. dan zie je 'n vakje die je aan moet vinken dat je met de regels akkoord gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast lor10103 Geplaatst Februari 22, 2009 Delen Geplaatst Februari 22, 2009 Bedankt allemaal!! Gr. Lorenzo (lor10103) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie