nielsz26 Geplaatst Januari 28, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Ik download op het moment Football Manager met Bittorent. Ik laat me PC al sinds 18:30 ofzo aanstaan. Ik download dus al sinds 18:30. Eerst ging het wel goed, maar nu gaat de download snelheid alleen maar omlaag. Ik heb andere topics doorgekeken, en kwam tot de conclusie dat ik ook niet weet hoe je je poorten opendoet. Ik herinstalleer me PC af en toe, daardoor werk ik nu nog steeds met Norton Antivirus 2004 :blush: Ik kom na het eten terug, in de hoop dat iemand een antwoordt voor me klaar heeft staan. Plz help me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Dusszz Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 let eens op je seeds, nu staat ie op 7 was dit misschien eerder op de dag hoger, zoja dan komt de snelheidsverlaging omdat er minder mensen zijn die jou het spel kunnen sturen, daardoor kan de snelheid dalen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
nielsz26 Geplaatst Januari 28, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Dank je wel voor je reactie. Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe het allemaal werkt: de \'snelheidverhogende\' middelen..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Tijn Geplaatst Januari 29, 2006 Delen Geplaatst Januari 29, 2006 Het enigste snelheids verhogende middel voor jouw is een torrent zoeken die meer peers heeft. Want je bolletje staat op groen, dus er is geen NAT-error aka met je poorten hoeft niets gedaan te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie