TREK60 Geplaatst Februari 20, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2009 Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast wimpy Geplaatst Februari 20, 2009 Delen Geplaatst Februari 20, 2009 probeer eens een ander spel, sommige (oude) spellen werken niet onder vista... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Februari 20, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 20, 2009 Heb je dit bij één game (zo ja, welke?) of bij alle? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie