Valcorb Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Hallo, Kan iemand mij een serial geven voor Microsoft Office 2007 Home And Student? Groet, Yolan Post Merge: februari 19, 2009, 07:31:12 pm O heb er al een gevonden maar iuk heb nu de verwijzingscode nodig, kan iemand me die geven pl;z? /mod: knip Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Schaapje Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 je mag geen serials plaatsen op het forum, dus ik denk ook geen verwijzingscodes... maar je moet gewoon ff googlen dan kom je er wel een tegen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Farid. Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 www.serials.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
knuffel Geplaatst Maart 26, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/18/09 Status: Offline Actief: Januari 11, 2018 Delen Geplaatst Maart 26, 2009 hallo hier met knuffel (ilona) heb een vraagje ik ben een helpster v isis en werk bij een klant die man heeft problemen gehad met zijn laptop en heeft die dan binnen gedaan deze werd geformatteerd en is dus vele progr kwijt hij heeft dan een cd v microsoft voor thuis gebruik ( home en student) gekocht maar heeft de belangrijke gegevens weggegooid zoals serials en 8-cijfercode (verwijzingscode) hoe los ik dat voor die man op ??? hij is al naar de winkel terug geweest ma die kunnen hem ni meer helpen dus aan serals geen probleem daar kan ik hem bij helpen maar die verwijzingscode weet ik ni meteen hoe oplossen kan u mij een goede tip geven ??? alvast hartelijk bedankt groetjes knuffel (ilona) a u b .... hoop op antwoord dank u Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie