sjako Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Hallo. Ik heb nog al wat videobandjes liggen met eigen opnames van bijvoorveeld vakantie,of de linderen enz. en nu heb ik zo`n "DAZZLE" aabgeschaft om dat allemaal rustig op DCD te gaan zetten zodat het geconserveerd blijft. Nu doe ik ook wel eens gedownload materiaal met subsync van srt subs voorzien,en nu had ik het idee om bij mijn eigen opnames ( die dus straks op DVD komen) ook wat subs ( info ) te zetten zoals bijvoorbeeld namen van vakantieplaatsen,of datums van verjaardagen enz. Mijn vraag is nu of dat mogenlijk is met sub sync. Normaal download ik dus gewoon subs en zet die met sub sync gelijk. Maar nu zou ik een leeg blad moeten hebben,wat tijden van filmfragmenten noteren,en dan zelf invullen. Weet iemand of dat en hoe dat kan? Alvast mijn dank. Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
basbulletje Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Ik werk zelf met subtitle-workshop. Hier kun je gewoon de film kijken en op het moment dat er wat ondertiteld moet worden je tekst in de balk typen (natuurlijk nadat je de film even op pauze hebt gezet en de juiste frame hebt geselecteerd.) je kunt ook een nieuw srt bestand aanmaken. lengte van de film ingeven, en de verschillende regels ingeven met de begin en eindtijd. Afhankelijk van de hoeveelheid regels kan het tijdrovend werk zijn. veel succes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie