Kevin1979 Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 67 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Mei 29, 2014 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Beste allemaal, Sinds een aantal dagen heb ik een vreemd probleem. Bepaalde websites zijn zowel via FireFox als Internet Explorer ontoegankelijk. Websites die in het verleden altijd gewoon gewerkt hebben. Het vreemdste van allemaal is de website van www.google.nl Deze heeft vaak veel kuren waardoor hij dan wel en dan weer niet in beeld komt. Dit probleem heb ik verder met Gmail wat overigens wel onder Google valt. Bepaalde websites werken gewoon normaal en weer andere websites werken wat trager. Nu weet ik niet waar te beginnen, omdat ik mijn probleem via het internet niet direct kan vinden. Is het nodig om hier eventueel de provider voor in te schakelen? Op 2 laptops die hier thuis werken op het draadloos netwerk heb ik overigens hetzelfde probleem. Het lijkt me echter sterk dat veel van die websites een serverprobleem hebben. Met vriendelijke groet, Kevin Habets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 67
Gast angel_creek Geplaatst Februari 17, 2009 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Misschien blokkeerd je Firewall het, of je router?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Dit ligt inderdaad niet aan je werkstations. Ze hebben het namelijk allemaal. Probeer even je modem te herstarten Dat wilt vaak helpen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Kevin1979 Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 67 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Mei 29, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Hallo allemaal, Bedankt voor de tips. Ik heb mijn router eens opnieuw herstart (Inclusief het modem) Het probleem is inmiddels verholpen. Alle websites zijn weer toegankelijk. In de firewall kwam ik geen bijzonderheden tegen. Ik vond het wel wat vreemd. Vooral met name bij Google.nl en Gmail kwam ik dit probleem veel tegen. Die hadden dan afwisselende momenten dat ze het wel en niet deden. Maar goed, het probleem is bij deze opgelost. Allemaal hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Kevin Habets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 67
Heisenberg Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie