Gast Marniboy Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 hallo lui, Ik vroeg me af wat vinden jullie van Bearshare? & Heb je nog vragen over dit programma ? Ik vind het wel jammer dat er niet zoveel mensen reageren op wat er in het P2P Forum is. Ik vind het namelijk een van de leukste onderwerpen...! Antwoord snel,, Greetz Marniboy :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 28, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Dat is juist goed dat niemand vragen heeft. Houd in dat iedereen het vat omdat het simpel en makkelijk is. Men komt amper in de problemen ermee :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ocram Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 er staat een uitgebreide duidelijke handleiding, dus ik kan me wel voorstellen dat niemand vragen heb. en het is toch juist mooi als niemand ze heeft :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Ok, ma gik ook weten wat je er van vind? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 ocram schreef: er staat een uitgebreide duidelijke handleiding, dus ik kan me wel voorstellen dat niemand vragen heb. en het is toch juist mooi als niemand ze heeft :silly: zo is het:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 @Dusszz nou marniboy ik vind het wel goed programma, ik gebruik het zelf ook omdat ik het erg simpel te bedienen vind en veel resultaten. ik gebruik het alleen voor liedjes, voor andere dingen gebruik ik torrents Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Ok, maar ff een vraagje @Ocram waar staat er @dusszzz als je het tegen mij hebt.... :laugh: of niet? o laat maardie smileys Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Ik vind het prettig die nieuwe Archiven bij \'\'Leren Downloaden\'\'. Dankje DukeN, ik wou al een hele tijd een review van BitComet en wat jij DukeN er van Shareaza vind. Heel erg bedankt! Goede Update :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 ik deed die naar Dusszz omdat hij zei \"zo is het\" terwijl hij zelf die handleiding geschreven had lol. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 haha :laugh: srry Ocram ook jou bedankt en Dusszz :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 2, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 2, 2006 Ja die hanleidingen zijn gewoon toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 thx mannen;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 Ook Shaereza is top! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 ah bvoor het eerst dat ik ze heb zien staan :laugh: bedankt man dat je deze hebt gemaakt, zullen veel mensen een stuk verder helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie