Gast depyromaan Geplaatst Februari 16, 2009 Delen Geplaatst Februari 16, 2009 Ik heb een week of 3 een lg renoir gekocht, ik kon hier eerst geen bestanden op krijgen, maar later wel, nu opeens kan ik er niets meer opzetten of afhalen, als ik de renoir met de usb kabel aan de pc zet gaat de pc opeens heel erg klote doen(vastlopen en niks openen), hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen? Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wimpy Geplaatst Februari 16, 2009 Delen Geplaatst Februari 16, 2009 heb je ook nog andere opslagmedia(externe HDD, usb stick, geheugenkaart) op je pc aangesloten? ik heb wel eens dat als ik mijn beide externe hdd's tegelijk aan m'n pc heb hangen dat-ie vastloopt, hij gaat dan weer verder als ik 1 van de 2 loskoppel :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast depyromaan Geplaatst Februari 17, 2009 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Nee, maar het is al verholpen, ik heb de sd kaart die erin zat geformatteerd en nu doet ie het weer goed , alsnog bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie