Gast kevwes Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 Goedenavond, Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen met de melding: Sommige bestanden zijn groter dan 4 Gb verander aub uw opslag locatie naar die van een NTFS schijf. Ik kan de film niet 100% downloaden, maar tot b.v. 23% en dan stopt deze. Heeft iemand een antwoord :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 heb je nog genoeg ruimte op je hd ? (als je 2 partities heb (ofmeer) probeer hem eens op de andere op te slaan) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kram89 Geplaatst Januari 29, 2006 Delen Geplaatst Januari 29, 2006 inderdaad ik ben het eens met de vorige persoon die reageerde, waarschijnlijk zit uw hardeschijf te vol. Uw hardeschijf is de plek waar u alles op uw computer opslaat, het is te vergelijken met een doos, u kunt er vanalles instoppen maar op het gegeven moment is de doos vol, dit is waarschijnlijk bij u het geval. Doordat de hardeschijf bijna vol is kan uw hele film niet meer op de computer opgeslagen worden, maar past er nog maar 23 % van de film op de hardeschijf ook wel hd genoemd. Waarschijnlijk zit daardoor uw hardeschijf helemaal vol, en kan er niets meer bij. Wat u kunt doen. - u kunt bijvoorbeeld dingen deleten, (dingen uit de doos halen en weggooien) waardoor uw hardeschijf weer wat leger is en uw film erop past. - u kunt ook een nieuwe hardeschijf (laten) monteren. -u kunt, wat de vorige persoon zei, kijken of uw hardeschijf in tween is gedeeld en kijken of u op het andere deel van uw hardeschijf nog iets op kunt slaan. - de duurste maar misschien beste optie: een geheel nieuwe pc aanschaffen die tegenwoordig meestal rond de 160 gigabyte opslagruimte hebben, en bovendien alles veel sneller kunnen verwerken. Dit omdat ik uit uw verhaal, zonder zekerheid kan afleiden dat uw pc maar 4 gigabyte schijfruimte heeft en daar kunt u maar 1 of 2 films op kwijt, misschien ook meer maar dat ligt aan de lengte (hoe lang de filmt duurt) en de kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie