Gast pege Geplaatst April 25, 2005 Delen Geplaatst April 25, 2005 Hallo lotgenoten Voor het eerst een film gedownload. Ik heb \"Die another day \"gedowload met Grabit. Ging met de handleiding er naast prima. Alle bestanden keurig met gebruik van Par2 bestanden voor elkaar gekregen. Winrar gedownlaod en de boel uitgepakt. Ziet er goed uit. Krijg 2 bestanden Audio ts en Video ts. Het bestand Audio ts bevat niets. Het bestand video ts bevat 6 video VOB bestanden ( video ts en video vts 01-0 t/m vts 01-4 ) Verder staan er twee BUB en twee ISO bestanden bij. Nou ben ik nog een leek, maar hoe krijg ik daar nou een (1) bestand van dat ik vervolgens ( al dan niet voorzien van ondertitels ) op dvd kan zetten. Heb ik wat fout gedaan?? Helupppp. Pjotr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie