Gast dikkekuzzlinda Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 ik had hiervoor ook een vraag geplaatst, maar aangezien ik een beetje ongeduldig ben heb ik ask het goed heb gedaan zelf uitgezocht dat je met super-sed je ratio kunt verhogen? dit klopt tog he? nou dan upload ie met 1 kb/s , dat is nou ook niet echt al te vlug :S en ik heb hem op super-seed staan en heb de complete film al binnen. mijn upload-rate staat op 5000kb/s en max-uploads op 100.... dat moet tog voldoende zijn? maar dat ding zegt: please set Max uploads so each peer gets 6-8 kb/s... wat bedoelen ze daarmee? en hoe moet ik dat dan doen... is er iemand die mij mss snel antwoord zou willen geven?? tnx groeten linda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 denk niet dat jij 5000 kbytes upload hebt, dus daarop cappen heeft geen zin Je upload waarschijnlijk zo weinig omdat er maar heel weinig leechers zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie