klaasauke Geplaatst Februari 14, 2009 Bijdragen: 70 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 14, 2009 hallo, ik heb windows XP en wil graag zoon bewegende achtergrond bijvoorbeeld een waterval die stroomt en heb ook wel eens gezien datje allemaal handige of leuke dingen er bij hebt bvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 70
Gast angel_creek Geplaatst Februari 14, 2009 Delen Geplaatst Februari 14, 2009 Gewoon een bewegend plaatje als achtergrond instellen... Dat heeft bij mij gewerkt. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst Februari 14, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 14, 2009 Ja een bewegend gif plaatje moet werken, met het zoeken naar de waterval betrefd ik heb hem op vista maar dat is Dreamscene bestand dus helaas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie