Gast rodericky Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 hoi ik heb geprobeerd de crack van dit spel op www.gamecopyworld teh downloaden maar dan krijg ik iets van een patch wie weet waae ik een gewone no-cd crack kan downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nijntje Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 no-cd cracks kun je dowloaden van deze site: www.megagames.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 als je de patch hebt uitgevoerd krijg een mds en een mdf als je dien dan mont met deamon kom je in het optie scherm als je dan op spelen drukt dan zegt hij please insert disc one ik heb het spel gedownload op mininova.org en dan moet je die ene hebben met 240 seeds Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 Pleas reageer ik wil het spel heeel graag spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MMarchal Geplaatst Maart 1, 2006 Delen Geplaatst Maart 1, 2006 hello ik heb zelf ook miljoenen dingen gedaan om hem te laten werken.. en mensen doen heel moeilijk, 100 programmas en patchs bla bla.. je hebt alcohol 120% nodig en daemon 4 hoger als het kan.. de patch van gamecopyworld en die voeg je allemaal in elkaar oke met alcohol 120% maak je de patch die rar is.. naar een mld mdl of zo.. gewoon met image maker. sla hem op en dan open je hem met je daemon tools + je opent de cd 1 van het spel daemon tools voegt deze samen en je kan spelen.. als je dat nog steeds niet kan unplug ff je cd speler en dan nog niet down dan meteen ook ff iets wat je virteul cddriver verstopt.. safedisk hide heet dat of zo.. sorry ben niet zo een expert in pc hoop dat het voor jullie ook werkt met een beetje gekloot kom je er wel laterzz ps: set alles emulators van daemon aan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie