snoetje Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 de wii is software matig omgebouwd met zelda ik heb moh 2 gedownload en gebrand met img burn maar kan die niet op de wii afspelen heb al andere remoten gebruikt en een andere versie afgehaald maar kan hem nog niet spelen hij blijft hangen bij de informatie van het polsbandje het het gebrand op een sony dvd -r en het is een pal versie van het spel kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen want ik wil dit spel graag spelen alle hulp en uitleg is welkom alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie