Gast RubyNL Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 Mijn Mp3-speler, eeneen MP-Chart met 256 mb geheugen zonder radio(goedkope troep hoor, wel #$*! dat hij soms crasht) gaat zomaar uit bij sommige songs van kazaa, na een minuut of twee gespeeld te hebben. Hierna hebben andere liedjes(geript van cd) dit ook en het gaat pas weer over als ik mijn hele mp3 speler wis en alles er weer opnieuw opzet. Ik word hier naturrlijk een beetje gek van: :sick: .Is dit te voorkomen door een programma of handeling, of heeft iemand dit ook? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 ik denk dat het gwoon aan je mp3 ligt. terug naar de winkel, je probleem uitleggen en je krijgt een nieuwe. ik denk dat niet specifiek downloads van kazaa zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nijntje Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 heb je het bonnetje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 of gewoon geen liedjes van KaZaA downloaden! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 het ligt vast aan je mp3 zoals de rest zegt gwn nar de winkel ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie