Spring naar bijdragen

sabnbz/ftd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik ben vanaf gisteren begonnen met via nieuwsgroepen te downloaden,het lukt wel maar ik heb een paar vragen:  ik gebruik nu de gratis server van mijn provider om te testen ,is hier het aanbod veel minder als een betaal server?want ik vind er echt niet veel nieuwe films b.v.

Wat is het verschil als ik zoek via sabnbz of via ftd?

zijn er geen soort van zoeksite's voor nieuwsgroepen wat het allemaal wat makelijker maakt om te zoeken?

welke betaal server is het beste??

Thanks

Post Merge: februari 13, 2009, 02:37:40 pm

en ik krijg nu de film soms 4 keer in een map??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Sabnzbd is een programma om bestanden te downloaden.

Je kunt bijvoorbeeld via www.binsearch.nl, www.alt.binaries.nl of www.yabse.nl films zoeken. Gemakkelijker is het om gebruik te maken van de FTD community.

Ga hiervoor naar www.FTD.nu en maak een account aan. Daarna kun je op categorie bestanden zoeken, bekijken en vinden.

een payserver vergroot je het download aanbod niet, maar je kunt tot langer terug (retentie) bestanden downloaden. Daarnaast zijn je bestanden eigenlijk altijd 100% compleet.

een voorbeeld is www.eweka.nl

Meer info:

1) www.binaries4all.nl/beginners

2) http://www.duken.nl/content/view/22/4/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  173
  • Actief:  

ik heb me nu aangemeld bij eweka en idd geen groter aanbod hmmm.

Als ik via ftd zoek vind ik niet echt dat er veel nieuwe films instaan en zeker ook weinig oude zoals b.v 300 die kan ik niet vinden of gladiator dat zijn toch top films waarvan je verwacht dat ze erop staan niet??

of doe ik wat verkeerd??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...